Benim bebeğim de dün 4.ay aşısını oldu. Ateşi dünden beri bi yükseliyor bi düşüyor. Huysuz,bi yeri acıyo gibi ağlıyor, bir de beslenmek istemiyor. Mamasını içmiyor doğru dürüst, meme de aynı şekilde biraz emip bırakıyor. Şu aşı zamanları benim de psikolojim bozuluyor :(