Kuzey03 https://imgyukle.com/i/5EHkMQ kızlar buna ne iyi gelir ? Kaynanam süpürge gibi öpünce iki yanagıda böyle oldu
Burcu35 Kuzey03 Bi sağlık ocağına götürün krem yazsın yazık kıyamam. Nasıl öpebiliyorlar böyle anlamıyorum. Her öpenden sonra yüzünü yıkayın izin vermeyn hatta
Unknown Kuzey03 Geçmiş olsun. Bebeğimde de yazın sıcaktan dolayı emerken memeye temas eden yerler kızarmıştı , pütür pütür olmuştu. Bepanthol krem sürmemi tavsiye etmişti doktor. Elinde varsa sürebilirsin yoksa sağlık ocağından tavsiye alabilirsin.
Kuzey03 Burcu35 kendi ailem öpmüyor ben bile öpmeye kıyamıyorum vakumladı cocugu zaten artık oğlum nr zaman onu görse ağlıyor durmuyor onun yanında
DtGamze Coresatin diye bir krem var benim kızımın kızı da böyleydi onunla geçti pembe olani bebekler için kullaniliyor
Merveunal Kuzey03 öpmekten olduguna emin misin benim oglumu kimse öpmedi suratında aynısı var şu an 4 buçuk aylık 2 aylıktan beri böyle bizimki salyasından oldu salyasını suratına sürdü aynı iz oglunuzla
Unknown Kuzey03 Sudocrem için bir şey diyemem o biraz daha kuvvetli. Danışmadan sürme bence. Doktorunuzun ya da ebenizin numarası varsa bi soruverin. Kimse dokunmasın mümkünse daha kötüye gitmesin 😔