Bebeğim 6 aylık ve ben işe başlayacağım haftaya. Bebeğime kayınvalidem bakacak haftabaşı bize gelip bir hafta benimle takılacak sonrasında ayın 1 de işbaşı yapacağım. Sütümü sağıyorum saklıyorum ben yokken biberonla versin diye. Şuandada beni emiyo. Ve emerek uyuyo. Bazen de kucakta sallıyorum öyle. Kucakta sallamaya okeyiz yinede ama ben işe başladıgımda bebeğim uyumak için yine memeyi arayacak ve ağlayacak bu bir haftada ona nasıl memede uyumayı unutturabilirim nasıl ben yokken kolay uyuyabilir yardımcı olabilirmisiniz