MerveDilbaz Bondigo piyanolu halıyı aldık 200 civarına. 3 aylıktan beri oynuyor şu an 6 aylık, oturarak piyanoya da oynamaya başladı tavsiye ederim
MerveDilbaz PrensesimDuru https://www.hepsiburada.com/bondigo-tekmele-ve-oyna-piyanolu-oyun-halisi-p-HBV00000C1VI7?magaza=BEBE%C3%87EY%C4%B0ZSARAYI
Kucukprensim Senemmm11 benimki de bundan bayilyor oğlum 5.5 aylık hala oynuyor müzikleri çok hoşuna gidiyor
Senemmm11 Kucukprensim aynen bizimkide öyle bayılıyor. Uzatıyorum ayaklarını piyanoya denk getiriyorum ayaklarıyla vurarak çalıyor