Kizlar bebegim 6 gunluk, sezeryanla dogum yaptim. Sutum gelmedi diye kahroldum cok agladim, su takviyeyi almaya basladigim gunun aksaminda goguslerim sut doldu. Ayni sorunu yasayaniniz varsa tavsiye etmek isterim. Gunde 3 kez 2’ser adet iciyorum ben. Bahsettigim urun de solgar brewer’s yeast with vitamin b12. Urunu dogum yaptigim hastanedeki emzirme danismani ve dogumu yaptiran doktorumuz onerdi bu arada. Umarim sorun yasayan herkese derman olur, yavrular sutsuz kalmaz 🙏🏻