Biz de kan tahlili yaptırdık bunun sonucunda bıraktırdı doktorumuz o yüzden içim rahattı 2,5 aydın hiç sorgulamadım. Ama bazı yerlerde en azından i 2 yaşına kadar mutlaka D vitamini verilmeli diye okuyunca bir acabaya düştüm sizlere de sormak istedim. Teşekkür ederim cevabınız için