Koronaya yakalandım 1 eylülde hastalandım 3 eylülde test verdim 7 eylülde e nabıza düştü pozitif. Emzirdiğim için ilaç alamadım. Vitaminlerle evde gecirmeye calıstım ilk ates sıtma sonra kası baş agrısı sonra bacak agrısı iştah yok tat koku gtti. Zamanla belirtilerim gecti 21 eylülde negatif cıktım ama tat koku yok burnumun içi yanıyo tuhaf bi his hala var sinüzitim var gibi burun mukozamda bir his var gercekten negatife dönmüsmüyümdür yaa. Kardesim dogum yaptı oraya gidicem sehir dısına ama teste güvenmelimiyim dogrıdır demi? Ne zaman gelecek bu tat koku oğluma tek bakıyorum eşim görevde kaka yapıyo haberim yok öfffffff