Kbrahrl Oyle tabi. Mesela eşimin, arkadaşınin babasi pozitifmis karantinaya alinmis, 14 gun bitince kendisi özelde test vermis adam gene pozitif. Hadi o adam riske atmayip test yaptirmasaydi ne olacakti? Belki de bu yuzden vakalar arttikca artiyor. Şuan esimde de belirti yok. Sadece iki gün ates ve eklem agrisi oldu. Test verdikten sonra hic bir şeyi kalmadi yani. Esiminde 2 gun sonra karantinasi doluyo muhtemelen o da özel de tekrar test verecek 🤷🏼♀️