Kizlar sonucum boyle geldi ve suan karantina da 4. Gunum. Ilk gun cok kötüydüm ama 3 gundur iyiyim. Saglik bakanligina durumu anlattim geri donus yapilacak dendi 4 gundur ne arayan var ne soran. Gercekten koronamiyim oda malum fakat crp sedim fibrinojen d dimer neu alkalen fosfataz degerleri cok yuksek geldigi icin doktor kan degerlerin pozitif dedi. Ailemle temasliyim esimin sonucu negatif geldi ve sukur onlarda bir belirti yok. Ilac olarakta parol ve oksapar igne kullaniyorum. Bebegimede ailem bakiyo emzirmek icin aliyorum sadece. Bol bol dualariniza ihtiyacim var tek istedgim aileme esime ogluma bulasmamis olsun🙏🏻