Cemre22 Merhabalar 1 aylık kızım var ve yüzünde kızarıklar oluşuyor hala. Peynir süt ve süt ürünlerini tüketmeyi kestim ama geçmiyor doktorumuz normal geçicek diyo. Ama içim rahat etmiyor normal mi bu kızarıklık 😔