Tazeanne0134 Buglemcim20 sütünü sağ emzirmeden önce biraz bende yaşadım 2 sere sağdım sonra bi daha gerek kalmadı çok şükür seninde gerek kalmaz ve çok şükür sütüm yetiyor o sağdığın sütleri de dondurucuya at
DuyguDamla Buglemcim20 ön sütü alıp geri kalan sütü almadığını nasıl ayırıyorsunuz acaba merak ediyorum bunu çok
Buglemcim20 DuyguDamla hayır. Sütüm tazyikli geldiği için zor baş ediyor sütümle yağlı süt gelene kadar da yoruluyor bırakıyor memeyi
DuyguDamla Buglemcim20 bazen benimde öyle geliyo bazen normal oluyo ama bazen öyle tayzikli geliyo 5-6 dakkada doyuyo demekki bu yüzden öyle oluyormuş