Mom053 Arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık göz muayenesi için götüreceğim. Nelere bakılıyor acaba kontrol de. Bir de büyükçekmece, beylikdüzü, Avcılar civarında önerebileceğiniz yöz doktoru var mı? 😊
Asyah- Mom053 canım bi alet tutuyor gozune kucagına alıyorsun ışık gibi bişe biz de oyle oldu . Okadarcık :)
eymenkerem Mom053 göz muayenede ölçüm alıyorlar göz dibi ve göz içi yapılara bakıyorlar gerekirse damlalı.olcum le tekrar ediyorlar ve max yarim saate bitiyor muayene. Ama o bölgede önerebileceğim bir doktor yok tanıdıklarım okan hastanesi başak hanım. Emsey hastanesi ayşe hanım harika doktorlar getirebilirseniz bunlar çok iyi
Balkupummm Mom053 Biz 8 aylikken goturduk ilk basta isikla bakti sonra foto makinasina benzeyen bi alet var elinde onunla inceledi buyutec gibi biseylerle bakti bi kac aletle daha bakti tam hatirlayamadim ama reflexlerine falan bakiyor iki yasinda kontrle cagirdi okadar
miraninannesi18 Mom053 4 aylikken goturdum canm ben; goz olcumunu yaptilar. Sonra goz damarlarina, sasilik kayma vs durumlarina baktilar bu sekilde oldu. Bir daha 1 yasinda gidicez genel kontrole
Mom053 eymenkerem anladım çok teşekkürler biz götürdük daha önce ama ışıkla baktı sadece onu çocuk doktoru da yapmıştı sonuçta daha detaylı bakılması gerekti 🤦♀️ Bunu merak ediyordum
Asyah- Mom053 canım etrafımda ki bor coguna oyle yaptıkar şaşı bakarsa getir dedi bana sadece özel muayeneydı zaten riske atacaklarınu sanmam
Mom053 Asyah- bizde özel doktora götürdük daha detaylı beklerdik 6.ayında gelin dedi ama daha öncesi gidilip detaylı bakılması gerekmiş sanırım
Asyah- Mom053 belki biraz daha buyukken yapabılır mi acaba gel demişya bize de dedi cunku ? Duyduguma gore cok aglıyormuş ki ıkı aylık bı bebege o denılenleride yapması bıraz zor aletle bıle zor baktı uyuyor uyanıyor falan
Mom053 Balkupummm bizde daha küçük olduğu için ölçüm makinesinden bakmadılar sadece ışık tuttu onu bende yaparım🤦♀️😂
Mom053 miraninannesi18 sizin ki daha detaylı olmus biz götürdüğümüz de sadece ışıkla baktı o kadar tekrar götürücem başka doktora oyüzden🤦♀️
Elmasdurkaya Mom053 canim önce gozune damla sıkıyolar göz bebeklerini büyütüyolar sonra ışık tutuyolar bukadar
Mom053 Elmasdurkaya bizde sadece ışıkla baktı ama her doktor farklı bakıyor sanırım yazan arkadaşlara göre