kubraF Merhaba. Oğlum 10 aylık olacak iki gün sonra. 1 aydır aynen bahsettiğiniz gibi kaka sayısı arttı. Ateşlendiği için geçen hafta doktora gittik. Bütün herşey bakıldı hiçbir aksilik yok şükür. Diş olabilir dedi doktor. Kokusu, rengi, kıvamı normal, sancısı, zorlanması, huzursuzluğu yok🤷♀️ sanırım beslenmesi güzel bu nedenle diye düşünüyorum