Rubab_Mommy Kizlar 11 gunluk bebegim var.4 gunlukken gobek bagi duştu.Her şey iyiydi ama dun gobeginin aşiri kizardigini gordum.Boyle kanamişta sonradan kurumuş gibi.Başina gelen var mi ?Neden ola bilir?.Ilk bebegim tecrubesizim.
glbgci Rubab_Mommy benim bebeğimin de 20 günlükken kanamıştı çok korktum doktora götürdüğümüzde baktı enfeksiyon yok bazen böyle kanamalar olabilir korkmayın devam ederse getirin dedi ama sizin kızarıklık varsa enfeksiyon olabilir bi doktora götürün içiniz rahat etsin en azından
Eliffmomm Rubab_Mommy korkmayın bizde de olmuştu doktora götürmeyi düşünmüştüm hatta ama geçiyor daha tam kurumadigi için gelebiliyor kendimizden örnek verecek olursak bi yaramız kabuk bağlıyor ama kabuğu kalkınca kaniyo ya gene o gibi
aysegultunc Rubab_Mommy benim bebeğimde de olmuştu. K vitamini için iğne vurulmuştu ve gümüş nitrat ile uygulama yapılmıştı. sonrasında kanaması durdu ☺️ kısacık bir işlem zaten ama mutlaka doktorunuza gösterin. bölgeyi kuru tutun ve dokunmayın
Gizem_ali_ahlas Rubab_Mommy göbek bağı düştükten sonra mürekkep ile yakıldıysa olabiliyor öyle kızarıklık lar. Ayrıca bebek çok ağlarsa göbek deliğin de kanama olur
Rubab_Mommy glbgci Etrafi kizarik degil .Deligin kendi kurumuş kan kalmiş gibi.Sizde de mi oyleydi ?Evet doktor goturucem bide burda sormak istedim
MinikPrensesimE Bizimde olmuştu kendilğinden geçti sonra doktor uzun süre devam ederse getir demişti k vitamini eksikliğinden olabiliyomuş sanırım yada ufak bi yöntemle yakabiliyolarmış
MinikPrensesimE Rubab_Mommy 1 2 kere batikon sürdüm doktor sürme dedi kendi haline bırak dedi ellemedim bende kendiliğinden geçti
Slcn42kurt Bizimse oldu hastaneye götürdüm ufak bi çubuk gibi şeyle yaktı geçmezse gere dedi çok şükür geçti canm
Pnr22 Rubab_Mommy alkolle her gün temiz pamuk yada pansuman beziyle hafif dokunuşla temizliğini yapın ya sprey yada sulu alkol enfeksiyon kapma sin
ullkukizill Rubab_Mommy bizim de göbek bağı erken düşmüştü. Erken düşenlerde genelde tam kurumadığı için kanama olabiliyormuş bir diğer sebebi de k vit.elsikliği diye okumuştum. Bizimki de kanadı. 2 kere. Bu ikiden biri çok ağlamaktan olmustu Bez bağlarken katlayarak bağladım deliği hiç kapatmadım. Havadar kıyafetler kullandım sık sık hava ile temasını sağladım kurusun diye. Doktora gitmeye gerek kalmadan geçti gitti çok şükür.