Merhabalar kızlar
Çok yakin bir arkadasim korona oldu eşi is yerinden getirmiş 11 aylik bebegi var.
14 gun izole oluyorlar bugun 5 gun kaldi bitmesine fakat arkadasimda etkileri gecmemis grip gibi geciriyor. Emziriyor diye ilac da vermemisler korona olup nasil atlattiniz acaba 😔 cvplarinizi bekliyorum tskler