Mom030 merhaba, sütünüz az değildir ancak göğsünüzün süt tutma kapasitesi azdır. Yani kimisinden 30 cc kimisinden 100 cc gelmesinin nedeni budur. Bu kapasite değişmez o yüzden 30cc gelen kadın bebeğini daha sık emzirmelidir. O yüzden doktorların 2 saatte bir emzirin demeleri yanlıstır. Bebek her talep ettiğinde özellikle ilk aylarda emzirilmelidir bebek. 🌸