Merhaba anneler bugun 26 günlük olduk ve sağım yaptım zaten bir göğüsüm daha dolu diğeri daha boş gibi dolu göğsümden yaklasık 50 cc yakın süt daha yumuşak olandan anca 30 falan cıktı yani böle olması normal mi sizce sizinde farklı cıkıyor mu ve bu sür bebeğime yeter mi