ipekkizimm Merhaba, kizimin verem asi yeri sisip kabuk bagladi simdi iltihabi akti delik seklinde kaldi. Ebemiz doktora yonlendirdi ilac yazilabiliyormuş. Hemen gitme durumum yok. Ne yapmaliyim siz ne yaptiniz acaba??
cinarimzeynebim ipekkizimm bizim ebemiz normal olabileceğini söyledi herhangi bir ilaç birşey önermedi ama yanlış yönlendirmiş olmayayım şişip kabuk bağlaması normal zaten iltihap olup akarsa korkma demişti.Mikrobu kırması için crisytalin sprey kullanabilirsiniz dezenfektan hiçbir zararı yok.
hunilimomm ipekkizimm bize normal demişti hatta akması kabuk bağlaması iyi aşı tutmuş denektir demiştir bizdede oldu ben ellemedim iltihap aktı kurudu geçti
Eslemmomy ipekkizimm şişip kabuk bağlaması normal bize de ebemiz öyle dedi ama iltihap bağlayıp patlamasını bilmiyorum biz daha yeni olduk asimizi
Asyah- ipekkizimm canım bızımde ıyle oldu kanadı cok sonra kabuk bagladı sonra yıne kanadı delik oldu sımdı normale dondu bıze ellemeyın dediker bence bi süre takıp et normalmiş cunku
ipekkizimm cinarimzeynebim ebemizi aradim normalde biz hicbisey vermiyoruz kendi kendine geciyor ama bazen doktorlar ilac yazabiliyor siz bi doktora muayene olun dedi. Ben de normal diye düşündüm hatta ama dr.a yonlendirdi. Sizin de delik oldu mu iltihap akinca. Bos suan ici
ipekkizimm hunilimomm ebemizi aradim normalde biz hicbisey vermiyoruz kendi kendine geciyor ama bazen doktorlar ilac yazabiliyor siz bi doktora muayene olun dedi. Ben de normal diye düşündüm hatta ama dr.a yonlendirdi. Sizin de delik oldu mu iltihap akinca. Bos suan ici
cinarimzeynebim ipekkizimm yani doktora yönlendirmesine anlam veremedim ama normal bir süre sonra şişliği de inecek bence korkacak birşey yok benim iki çocuğun var ikisinde de bir sorun yaşamadık çok şükür.
ipekkizimm cinarimzeynebim hunilimomm https://imgyukle.com/i/5Er9Gp boyle suan bi gariplik mi var ondan mi dr.a yonlendirdi acaba. Kizardi kabuk bagladi iltihaplandi akti bugun 4 aylik🤔
defnesmomm ipekkizimm enfeksiyon var mı diye doktor görsün istemiş olabilir. Doktorunuza WhatsApp üzerinden fotoğraf yollayıp sorma şansınız var mı
ipekkizimm defnesmomm malesef tatil yerinde kaliyorum devlet hastanesi disinda dr. Yok gidebilcegim😔 ebeye attim fotoğrafı dediginiz gibi dusundu sanirim