Ezgideniz canım benim çocuğum da 11 gün yoğunbakımda yattı bende çok üzüldüm hergün ağladım. Benim de yok denilcek kadar azdı ben 3 saatte bir sağdım alarm kuruyordum gece bile sağdım ihmal etmedim çok şükür sütüm gitmedi aksine arttı annem komposto falan yapıyodu ilk zamanlar 20-30 cc çıkıyodu düzenli sağmam sonucu 110-120 cc çıkıyor. Bebek çıktıktan sonra sağmayı bıraktım emzirdim ben şimdi 1 aylığız