miracinnannesii Ya kızlar bu bezi kullanmaya basladııgımdan beri oglum her altına yaptıgında üstünü komple degişiyorum sızdırıyor dye niye byle oluyor ya büyük mü aldım numarasını acaba günde 4 defa üst bas degişiyorum resmen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Elifim61 miracinnannesii markası nedir ki. Ayrıca kaç beden ve kilosu ne bebeğinizin. Benim oğlum 2 ay 15 günlükartık 2 numara olmuyor ona ve primanın 3 numarasını alıyorum 6-10 kilo olanını vede çok memnunuz. Oğlum 6 kilo 250 gram.
Aras-ve-Annesii miracinnannesii yan yattigi zaman sizdirdigi oluyor canim bende kullaniyorm arada ama şok un bebeland var o cok iyi molfix de jenny will de sizdirdi ama o daha hic sizdirmadi yslnizca brzin kalibi küvuk jenny wil de 4 numara kullaniyorm bebeland 5 oluyor
duygukoc miracinnannesii bence büyük aldınız birde küçük bedenini deneyin bende jennywilly kullanıyorum memnunum
Tugcelik miracinnannesii bebeğim 2 aylık son 1 haftaya kadar bende bim bezi kullanıyordum hem sızdırıyor hem de kızımın poposuna kırmızı noktacıklar olmaya başladı bende sleepy e geçtim şimdi sızdırma yok yaranında iyileşmesini bekliyorum İnşaAllah geçer
miracinnannesii Elifim61 bnde önceden prima kullanıyordum 5 numara kullanıyordum smdi jenny&willy aldım onuda 5 numara aldım ama büyük gbi braz
Hotic miracinnannesii büyük almışınız benim oğlum da 11 kilo 5 numara aldık Jenny willy ama bana kalıpları büyük geldi.
Tazeanne33 miracinnannesii 5 numara büyük canm . 3 numara 5- 9 kilo eğer 3 numara sıkıyor derbend 4 numara alabilirisn ama 5 büyük
MehtapSerce miracinnannesii bezi büyük almışsınız benim kızım da 9 kilo 4 numara kullanıyorum memnunum zaten sık sık değiştiriyoruz altını kaçırma olmuyor
mavilimsi miracinnannesii benim oğlumda 9 kilo 4 numara kullanıyoruz gayet te memnunum.büyük olduğundan sizdiriyordur
Hhilal2310 miracinnannesii bizde de sızdırdı 101 inkinden de memnun kalmadım en son sleepy aldım ona devam ediyorum
sinemin miracinnannesii büyük almışsındır bende bim kullanıyorum ama hiç öyle bir sorun yaşamdım tam tersi bndan önceki bezlerimde yaşamıştım 🤔kaç kg bebeğiniz kaç numara bez kullanıyorsunuz
Cokmucokbilmisimne Tazeanne33 miracinnannesii kızım doğduğundan bu yana gündüzleri jenywilly geceleri sleepy kullanıyorum hatta bazen geceleride bim bezi kullandım bende hiç sızdırma yapmadı kuzum 6 kilo 2 numara kullanıyorum kalıpları büyük bim bezinin iki numara sleepy ile arasında baya fark var en boy olarak bende herhangi bir alerji vs yapmadı
Ysm2019 miracinnannesii 9 kiloya 5 numara büyük gelmiyor mu ? 10 kilo benim bebek 4 numara kullanıyorum