sevcan [bilinmeyen] ben arzumm bebe markasnı aldm ama daha kullanmadm annem yapmıstı yoğurt btsın denıcem:)
Joipt [bilinmeyen] ben makinede değil de fırında mayalıyorum taş gibi oluyor 🙄 Üste çıksın diye yazdım.
Milasmom [bilinmeyen] makinadan cok ben neyle mayaladiklarini merak ediyorum ev yogurdu yoksa neyle mayalicaz probiyotik maya denedim olmadi marketlerdeki organik yogurtlar olabilir belki. Bim den alanlar vardi burda yogurt yapma makinasini cok memnun kalmislardi keske yine gelse.
Sibellaa Milasmom pazardan aldığım süzme yoğurtla yapıyorum gayet güzel oluyo kaybattığım sütle biraz açıyorum sonra karıştırıyorum 2 lt ye 1 yemek kaşığı yetiyor
GmzSnn Merhaba! Hanımefendi hiç bi fikrim yok makina kuLLanmadım Ama post yukarı çıksın diye yazıyorum ♥️
seydaanur [bilinmeyen] ben makine kullanmıyorum ama taş gibi oluyor bir kaç deneme sonunda başardım diyebilirim😀
Thesra [bilinmeyen] Ben sunu biliyorum mayaliycak yogurt ne kadar katiysa o kadar tas oluyormus yaptiginiz yogurt😎😎
GmzSnn Thesra yok kız annemden gördüğüm kadarıyLa dibinde kaLan yoğurtLa yapardı hep taş gibi oLurdu 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Brn2018 [bilinmeyen] Ebebekten homend marka yoğurt makinesi aldım pınar organik tekli yoğurtlar var onunla 8saate ayarlıyorum kıvamı tam oluyor çok memnun kaldık inceleyebilirsiniz sizde 😊
Milasmom [bilinmeyen] maya icin büyüyo adinda probiyotik maya varmis migrosta şişede olanindan ben ondan alcam. Süt de marketlerdeki gunluk sutten mayalayan var keske köyde yasasaydim diyorum boyle zamanlarda 😁
Milasmom [bilinmeyen] ekşiyene kadar tuketilebilir:) zaten bir hafta falan sonra eksimeye baslar ev yogurdu. Marketten aldiklarimiz aylarca gidiyo ne koyuyolarsa icine.
Esinkrglle [bilinmeyen] bime gelmişti kasımda nordica diyebi marka deneme amaçlı aldım beğenmesem başkasını alcaktım ama çok memnun kaldım açık sütle de günlük sütle de gayet güzel yapıyo 👍🏻