Bebeğim 2 aylık doğduğu günden beri ağlıyor 2 emdi daha sonra memeyi tutmadı her yolu denedim olmadı sağarak veriyorm ayrıca mama da veriyorum 1,5 saat uyuyor sonra uyanıyor sütünü içiirip gazını alıyorum, 5-10 dk oyalanıyor kucağımda gezdiriyorum konuşuyorum renkli kartlar gösteriyorum sonra ağlamaya başlıyor doktor baktı sorunu yok kolik bebek dedi gaz damlası kullanıyorum.gazını çıkarıyor ama aşırı huzursuz dün 5 saat susmadı hep ağladı beyaz gürültü dibletiyorum ama kriz gelince çok zor tüm 2 aylık bebekler böylemi çok yoruldum😞