Ervaereli11 Arkadaşlar hep tek gosusten emziriyorum bu gün diğerni sıktım biraz süt çıktı acaba emzirsem süt gelirmi zararı varmı emzirsem süt geri gelirmi
Atomkarinca Ervaereli11 merhaba bende tek göğüs sayılırım ama diğerinden az da olsa geliyor diye hep veriyorum çoğalma olmadi belki sizin artar enazindan az da olsa
Ebrareylulll Atomkarinca mama veriyormusunuz peki acaba benimde meme reddi var mama vermeye başladım aç kalıyo diye artık hiç tutmuyor sağıp biberonla veriyorum
Atomkarinca Ebrareylulll haftada 2 kere falan ama oda yemiyo zaten mamayı sütüm yetiyo şimdilik kilo alımı iyi