160119 Hanımlar oğlum su çiçeği geciriyormuş ben de Allah verirse 8 haftalık hamileyim. Dr gebelerden uzak tutun dedi. Ben napicam nasıl dikkat edicem. Neticede bunun bakımı var. Başından geçen oldu mu hiç?
Tosbigim 160119 su çiçeğini sanırım hayatında 1 kere yaşıyorsun. Daha önce yaşadıysan sende sıkıntı olmaz diye biliyorum.
Mom8 160119 geçmiş olsun. Su çiçeği belirtileri başlamadan bulaştırma aşaması başlıyor zaten. Çocuğunuzun aşısı varmıydı? Kaşımasına izin vermeyin. Siz de çok yaklaşmamaya çalışın
Aselbuk Cok gecmis olsun nasil onlem alocagini bilmiyorumda su cicegi cok zor ozelikle asi olmayinca agir gecer cocugun atesini surekli kontrol et biz ne cektik su ciceginden allah yardimciniz olsun babasi baksa dursa olmazmi
160119 Aselbuk 2 gün kadar bir ateş oldu ama dişi patladı ondan diye düşünüyodum döküntü olana kadar da hiç aklıma gelmedi. Emiyor babası yoğun çalışıyor napcam bilemiyorum
160119 Zeynept Görümcem var ama onunda çocukları küçük ve geçirmemiş maalesef. Sütten kesip mesafeli oyun falan kurcaz mecbur yemeğini kendi yiyebiliyor zaten
Tosbigim 160119 valla canım küçükken daha rahat geçiriyorlar diye biliyorum biz küçükken annem su çiçeği geçiren çocuklar varsa özellikle oynamamızı isterdi ki geçirelim. 4 kardeşiz bi kardeşim 10 yaşındayken geçirdi o daha zor.
160119 Tosbigim Hamile olmasam öyle ateş vs yasamiyor genel olarak gayet huzurlu ama ben hamileyim ve emiyor. Çok emiyor hemde sürekli yakın temastayiz beraber uyuyoruz. Korkum karnımdaki bebeğim. Artık 20. Ayda doldu sanırım sütü kesmeliyiz