4 ay 3 günlük bir aydır meme reddi yapıyor. Çok yoruldum çok. Sütüm de var elhamdülillah yarıyodu da ama içmiyor. Emzirme pozisyonuna alır almaz ağlıyor. Uzanarak içiyodu bi iki dakika dünden beri Uzanarak da içmiyor napcam. Sağdım biberonu da itiyor içmiyor. O kadar yorgunum ki hep bi emzirme kavgası. Elimde olmadan kızıyorum ona. Hakim olamıyorum bu ay sadece 400 gr almış ya delircem. 😢Bu süreci atlatan başaran var mı nasıl bir yol izlediniz.