Atomkarinca Aci aylık 500 gr ile 1 kg arası almalılarmış kilo mama benimkide sevmiyo biberon almiyo meme reddi var bu ara bende tekim gazdan uyku yok cok yorucu
Atomkarinca Aci unuttum cnm ya 48 cm doğmuştu 52 olmuştu 1 ay ebe yanlış ölmüşlerdir orda 1 ayda bu kadar uzamaz demisti 2. Ay boyunu unuttum
Deletedmom_29 Atomkarinca benim oğlum da 48 cm doğdu. 1 aylıkken Sağlık ocağında 55 ölçüldü , Ertesi gün hastanede 53 ölçüldü, ikisinde de gayet normal denildi
Boncuk25 Aci olmazmi 16 aylık 8.500 kiloyuz emiyor ek gıda alıyor ama 2 saniye aynı yerinde durmuyor tv ünitesi masa sandalye koltuk tepesinde bütün gun 10 aylık yürümeye başladı (masallah) acayip hareketli yaramaz 65 kilodan 50 kiloya düştüm arkasnda kosmaktan
Aci Boncuk25 ay keske bende zayiflasam eski kiloma donemedim verdim ama az iste😅😅 kurtlu derler bizim buralarda seninki oyle o zaman hareketten almiyo😆😆
Yavuz_ihsan Bizde burdayız 10 gün önce 4.ay aşımız vardı 4 ay 15 günlüktü aşı gününde 5 700 geldi kilosu ve bir buçuk ayda sadece 300 gram almış önceki aylar iyiydi 500 gram ile 1 kilo arası alıyordu dr götürdüm mama ver dedi mamaya başladık şimdi alıyor gibi geldi gözüme
_yaseminturann Aci olmazmı ama sağlıklı olsun canı sağ olsun doğalı 6 ay 12 gün oldu 6,900 . Tabi 2 ay erken dogduguniçin de 4 aylık sayılıyor. Not:Mama ile büyüyor yani mama şişiriyor diyenlere ithafen şişirseydi benim oğlum şişerdi!