ZuZu97 ay bak benim icimde yaradir o biliyo musn. Ben hic bu detayi dusunmemistim.kaldi ki cok.detayci biriyimdir hic tahmin etmedim. Dogum bttikten snra iki kati sistim serumlardan malum dguma gttigim spor ayakkabiyla ciktim.hstaneden daha dgrusu cikamadim.patladi ayaklarim cok zor oldu yurumek siksti bayagi etim. Kesinlikle bir iki beden buyuk bir terlik olur babet olur artik.ne varsa ama.kesinlikle.grdginz ayakla.ckmiyorsnz bunu test ettim :))