betulbora Hanımlar 2 aylık oğlum yarım uzanırken sürekli kendini öne atıyo oturmak ister gibi elleriyle tutup öne çekince duruyo o şekilde bebişleri böyle olan var mı acaba
MervEslinArden betulbora benim kide 1 buçuk aylıkken kafasını kaldırmak istiyordu oturmak ister gibi hareketleri vardı 3 ayı bitirdik daha oturtmadım bazen destekle deniyorum ama kıpırdanında yana pat düşüyor
Pelin55 betulbora sakin sakin oturtmayon ya 2 aylik bebek asla oturamaz sadece etrafindakiler dikkatini çekiyor bebeğinizin oraya yogunlasmak istiyor oturmak icin yapmiuor omurgasina zarar verirsiniz cok.kucuk
mavisimmm20 betulbora benimde 4 buçuk aylık aynısını yapıyor oturmak istiyor bir ay erken doğdu diye oturtmuyorum bende napcagimi sasirdim
Cigdem07 betulbora Beli batar derler oturma değilde kalkmak istiyor olabilir. Elinizden geldiği kadarıyla oturtmayın 😊
Yasminnn12 Oturtma derken sınır oldum bennim de bebeğim 3.5 aylık kaynanam bebeği 20 gunlukken telefonla konuşurken oturtmuştu kac defa uyarmama rağmen arada bunu yapıyor neymis parmağı tutmuyormuş onun için bebeği onla tek bırakmaya korkuyorum