Kızlar meraba bebeğim 5,5 aylık ek gıda geçiş sürecinde süt alerjisi olduğunu anladık doktor mamasına alerjisi vardır diye bize nutricia neocate yazdı raporlandırdı tadı ve kokusu kötü mamanın. Bunun için doktor tavsiyesiyle içine biraz pekmez biraz vanilya koyup veriyorum güzel de içiyor ama çocuğa yarayacak mı bilemedim sizden başına böyle bir şey gelen varsa tecrübelerini paylaşabilir mi