Tosbigim oğlum 13 aylık. 6 aylıkken kafaya çok taktim bu durumu. Kendi kendine uyuması icin çok çabaladım. Küçükken yatağında uyumaya alıştırmak daha kolay oluyor ama yatağına koydum çıktım yapamadım tabiki. Emzirirken uyuyamamaya başlamıştı benden yeni bi destek bekliyor gibiydi. Emzirdim yatırdım basında pişpis ninniler yatağına yanına basımı koydum sarıldım böyle böyle en azından gece uykusuna geçerken karanlıkta emzirdikten sonra yatırdığımda 5-10 dk yatakta dönüp kendi kendine uyur hale geldi. Büyük bir değişiklik oldu. Gündüz uykuları yarım saatten 1,5 saate uzadı. Gece önce küçükken uykusunda besliyordum uyanmıyordu hiç. Ama son bi kaç ayda değişti bebeğim. Sunu anladım ki bu bebekler için hiç bir düzen kalıcı değil. Yine emziriyorum yatağa yatırıyorum kendi uykuya dalıyor ama çok sık uyanıyor. En azından 5-6 ya kadar emzirmeyim diye direniyorum. Uykusu derinken uyandığında beşiğini sallıyorum uyuyor ama sabaha karşı emmeden asla uyumuyor. Yıkıyor ortalığı. Ne yapacağımı bende bilemiyorum. Bi yandan kilosu iyi gece acıkmıyor emmemeli diyorum bi yandan ya bi yeri agriylrsa ben kucağıma alınca sakinleşecek diyorum. Yanı demem o ki alışma ile alakalı da değil bence. Her çocuk farklı ve ne kadar uğraşırsan uğraş bizim değil onların istediği oluyor.