Aysada Arkadaşlar merhaba, kızım 1bçk aylık sabaha karşı 3 4 gibi bi ıkınmaya başlıyor öğlene kdar devam ediyor gaz çıkarana kadar .. kabız değil kakası sıvı. Bu gazdan kaynaklı bişey sanırım dimi? Ne kadar süre sonra geçer acaba🙄
Papatyaa_ Aysada benim bebeğim de 26 günlük ve dediğiniz saatlerde ıkınmaya başlıyor evet gazdan dolayı diye tahmin ediyorum ben de nurse harveys gaz damlası kullanıyorum daha rahat bu aralar en azından güzel uyuyor 😊
Semam Aysada Benimde oğlum aynıydı kakasini yaparken bile ikinirdi ki sivi kakasi zaten ağlamaktan mosmor olurdu götürdüm gazida var tabi ama poposunda çatlak çıktı şuan krem kullanıyoruz ağlıyo ama morarır derecede değil ikinmasida bayağı hafifledi bi göster doktora istersen canimm
Aeelif Benim bebeğim de 39 günlük sabah başlıyor ıkınmaya keçi gibi ses çıkarıyor kıpkırmızı oluyor nasıl geçicek bu
Atomkarinca Gaz dan kaynaklı 2 ay 5 günlük kızım 1 haftalıkken başladı hala öyle dr a danışın gaz damlasi ve prebiotik kullanın biraz rahatlatıyor 3 aya kadar sürer dedi dr bize kiminin daha uzun da sürermis