Eseslianne bende normal doğum yaptım ve aynı şekilde mama takviyesi dedi doktor çok üzüldüm yetersizlik hissi de oldu ama bebeğin doymasi saglikli şekilde büyümesi daha önemli uzuluyo insan tabi ama sutunuzu artırmak için bol emzirin bol su için dereotu hisar netten sutu artıran besinlere de bakin dinlenin sutunuzun artmasında inşallah çok faydası olacaktır. Ben 2. Ayda mamayı bıraktım sutum bebeğime yetecek kadr su an inşallah sizin de aynı olur