Benimde 1 yaşında oğlum var ve 13 haftalık hamileyim bende sütten kestim çünkü emdiği için asla yemek yemiyordu ve geceleri emzik gibi sürekli ağzında dursun istiyordu doktorumda 4aya kadar emzirmeme müsade etmişti. Bende çok çok fazla zorlandım maalesef çok ağladı o ağladı ben ağladım en son çare bikaç gün sadece geceleri anneme getirip bıraktım ben olmayınca daha iyiydi çünkü biberonu kabul ediyordu ben yokken mecbur bikaç gece ayrı kaldık nerdeyse 1 ay olacak ama hala meme meme diye mızmızlandığı zamanlar oluyo eğer yakınınızdaysa anneniz destek olursa eminim daha kolay olacaktır. Allah sabır versin pes etmeyin emzirmeyin kararlı olun ben o hatayı yaptım ağlamasına kıyamayıp emzirdim ve hep sil baştan yaptık 1 ay savaştık resmen ama sonunda zafer benim oldu şükürler olsun🙏🏻 Göğsünüze kahve telvesi sürün veya bant yapıştırın açıp gösterin süt bitti diyin, bi arkadaşımda aktardan sabır taşı alıp sürmüştü uf oldu diyordu o şekilde bıraktırdı.