Melekbebekkkk canım sağlık ocağındaki verilen devit-3 içerisinde hem paraben içeriyor hem de ayçiçek yağı katkılıymus, gebelik sürecinde 3 şişe bitirmiştim bu ları bilseydim içmezdim 😔 sanırım tek pişmanlığım bu benim. Bundan sebep ben de bu sefer bebeğim için kullanmadım. Çocuk doktoruma danıştım Ocean vitamin D3 400 IU önerdi ben de internetten önce baya bi araştırdım zeytinyağı varmış içerisinde, koruyucu, tatlandırıcı, renklendirdiği madde yok. her sabah önce emziriyorum 5-10 dakika sonra saat 10 da 3 damla silikon kaşık ile veriyorum (saat şaşmaz:) ) Şişeyi çalkalıyorum öncesinde. Bebeklerin kafasındaki bıngıldak kapanması için önemliymiş D vitamini, ben 44 tl ye aldım eczaneden 🙋🏻♀️