Canım anneler bu gazdan çok muzdaribim. Nurse harveys kullanıyordum. Şimdi biogaşa aldım. Bebeğim 2-3 gündür çok fena sürekli aglıyod sürekli kucak istiyor tek başımayım eşimde yok başa çıkamaz oldum. Sizde hemen fayda etti mi bu damla? Nasıl kullanyorsunuz?