Günaydın arkadaslar, bir sorum var size;
Oğlumu sivrinek ısınır yüzünden sağ yanaktan alnı ve sol yanağa kadar sıra sıra gitmiş hain🤷☺️ on gün oldu gecmedi, sivilce gibi sis duruyo hepsi ya lr acil durum spreyi, lr propolis Krem denedim gecmedi. İki gündür avil sürüyorum (alerji kremi) ama bir değişiklik yok.ayni durumda olup geçiren var mi.kolunda da var iki haftayı geçti hala izleri duruyor.sanki yüzünde de izi kalacakmış gibi. Ne yapmam gerek?