Beyzaaa [bilinmeyen] bende bekliyorum canım verdşm şipariş 90 tl kargo falan ücretsiz pembe sipariş verdşm kızımın herşeyş pembe bende pembe rengi seviyorum ilerde oğlan olursa diyorum eşime herşey pembe boşver diyo😂😂
Simsiminannesii Beyzaaa ben çok begendigim için bebişim doğmadan almıştım daha bugün kirkimiz cıktı zamanı gelince işime yarar diye düşünüyorum
Beyzaaa Heraninannesi 4.aydan itibaren kullanılabilirmiş bebeğiniz kafasını dik tutuyor ve oturmak istiyorsa kullanabilirsiniz🤗
Beyzaaa UmayNil bakalım görücex canım kullanmadan gereklimi gereksiz mi karar veremem ama inşallah kızım sever🤗
Beyzaaa [bilinmeyen] canım geldimi senin bebeyatmazın yq benimki hala gelmedi salıdan beri üstelik kargoyu arıyprum acmıyolar
Beyzaaa [bilinmeyen] canım sen verdin mi sipariş geldimi bebeyatmazın benimli valla 3 gün olucak yok meydanda süratla yolluyolar kargoyu arıyorum açmıyor ne sorumsuzlar ya
Selinozgeenn Beyzaaa ben aldım 5 aylıkken oğlum ama 10 gün taş çatlasın kullandık emeklemeye başladı içinden çıkmaya başladı çok gerekli miydi aslında hayır 😌
Mervecicekli Anneoluncaanladim kaç aylık canım benimki 4. Ay kontrolünde 68 cm di o zaman benimki de oturamaz😰