Arkadaşlar merhaba. Benim tam 15 aylık bir bebeğim var ve ben çalışan anneyim. Bebeğim memeye çok düşkün gece çok sık uyanıp meme istiyor gün içinde çok fazla istiyor . Gündüz önemli değil ama gece çok istemesi uykumun bölünmesine sebep oluyor çalışmasam sorun değil ama çalıştığım için çok yoruluyorum . Sizce bıraktırmalı mıyım ? 😕😣