Herkese merhaba rotanasisi doktorumuz 3 doz olan daha iyi diyip bı markaninkini asi kartina yazdı ondan yaptıralım diye ilk dozu yaptırdık ikinciyi yaptiricsm ama sizede sormak istedim üçüncü doz olunca daha iyi mi oluyor böyle birseyle karşılaşan oldu mu ????