Bebeğim 4bucuk aylık eğitimi kendim vermek istiyorum ama şu soruma cevap arıyorum. Diyelim bu gece başladım bebeğim desteksz uykuya daldı yarım saat bı saat sonra uyandı o zaman ne yapicam tekrar desteksiz dalmasini mi bekliycem destekliycem mi. Dalmasini beklersem bu hemen olmiycak tekrar agliycak gece boyunca her uyandiginda böyle mi olcak