elif-emirinannesi Elmasycl aynen ben 3 gün önce verdim 0.100 idi. İnşaallah yükselmez 1 hafta daha bekleyeceğim olmazsa doktora giderim
Elmasycl elif-emirinannesi bende de var o ağrılar ama arada da halsızlık oluyor birde iştahim acayıp açık sanırsam ben hamileyim 🙄🤷♀️👀
Badevehande Elmasycl bende emziriyorum bazen gününde oluyorum bazen 5 gün geç oluyorum stres yorgunluk etkiliyor
Cutes Elmasycl hamilesin canım tebrikler 🤭 0 üstü hamilelik sayılıyor, benim ilk hamilileğimde değerim 1ken öğrendim belli değil demişti doktor senin yüksek çıkmış
Papatyaseverrrr Cutes 0 ustu eger yukselirse oluyor bende suphe duydum 4 defa yaptim biri 1. Cikti 5 gun sonra yaptigim 0 dı ve adet oldum 12 gun gecikmeden sonra
Hfs Elmasycl nasıl oluo eşin korunduğuu halde bizimde eşim korunuo 2 aylık bebeğim var ahlaa det olmadım korktım şimdi bak
Milamoms Elmasycl ya yemin ediyorum bende aynı durumdayım napiyim bilemedim bende 2 kere test yaptım negatif çok kokruyorum hamile kalmaktan
Elmasycl Milamoms kan ver cnm benmde idrarda çıkmıyordu daha dün yaptım negatıftı kan verdım 9.83 çıktı yaptım ikinci çizgi belli ama doktorum yok dıyo