Deletedmom60 delirecem valla yatağa koyuyorum emziği istiyor ama atıyor emmeye çalışıyor düşürüyor ağlıyor kucağıma alıp veriyorum cok cok emiyor neden böyle yapıyor ya
Annemelek Deletedmom60 benim kızım da gece sürekli düşürüp beni emzik için uyandırır sağolsun odası da ayrı koştur koştur tek gözüm kapalı gidiyorum🙈 aklıma bantlamak gelmedi değil valla 😂😂😂
Esdoel Deletedmom60 bant değilde emziğin kenarlarında hava alması için delikler var ya bir arkadasim oraya lastik bağlayıp maske gibi takmıştı bebeğe araba kullanıyor bebek emziği dusurdukce ağlıyordu öyle çözüm buldu 🤣
Deletedmom60 Sin21 ama sürekli böyle ben hiç uyumayacak mıyım kucağımda uykuya dalıyor koyuyorum yine aynı 🤦🏻♀️
Sin21 Deletedmom60 askı kullanıyoruz biz başından beri düşünce çekip alıyor kendisi onu deneyim bi de isterseniz 😂
Sin21 Deletedmom60 I zaman işler değişir sizi istediği için ağlıyor ilk altı ay dipdibeydik bizde 😂 uyumayacaksınız yani 😅
Agustosbocegi Deletedmom60 bence halinize sukredin emzik istiyo bizim ki memede yasiyo gogus ucum agzinda bembeyaz busburusuk oluyo cikartinca kipkirmizi hal aliyo bir tane gogus verebiliyorum zaten digerinin ucunu resmen yedi yara oldu kopardi suan yok gibi 🤦♀️ keske emzigi tutturabilsem
Esdoel Muhammedyusuf 🤣🤣 benim fikrim değil yalnız bunu 3 sene önce öğrenseydim kızıma yapsrdim oda tutmadı hiç emziği arkadaş böyle alistirmis ama dikkat edin lastik çok sıkı olmasın
oceanmummy Deletedmom60 bizimki de oyle ama tam dalinca emzigi atiyor ben de mecbur dalana kadar emzigi agzinda tutuyorum elimle, daldi mi yataga koyup cis bile yapmadan uyuyorum 😁ama gece 35 kere uyanmadigi anlamina gelmiyor tabi… (2bucuk aylik)
Yeniannesi Deletedmom60 of of aynı aynı durum emmek istiyor atıyor en sonunda bantlicam bende ya elimle tutunca emiyor elimi çekince atıyor sonra düştü diye ağlıyor uykuya dalmıyor beimde bebeğim 2 aylık