Fthnf_ Kızlar günaydın Çok severek aldığım fakat oğlum sevmediği için 3 kere kullanmak dahi nasip olmayan kangurumuzu satıyorum. Tertemiz, hiçbir sorunu yoktur. Dediğim gibi sadece markete giderken 2 kere kullanabildim. Markayı bilenler engonomikliği konusunda tereddüt yaşamayacaklardır. Sitesinden satış fiyatını görebilirsiniz, ben 170 TL ye satıyorum. Borooshbaby ilgilileri yazarsa sevinirim. https://imgyukle.com/i/5oZYxA https://imgyukle.com/i/5oZaD1 https://imgyukle.com/i/5oZHbI https://imgyukle.com/i/5oZNQf https://imgyukle.com/i/5oZOgG https://imgyukle.com/i/5oZj8S
Fthnf_ Melminnn fotoğraftaki ayrıca duran kare bez bunun için aslında, markanın extra bir boyun desteği yok. Yenidoğan itibariyle kullanılan bir model. Sitesinden kontrol edin isterseniz.