Benim regl başlamadan on gün on beş öncesinden bütün hamilelik belirtilerini hissetmeye başladım halsizliğinden tutun göğüs hassasiyetine kasık bel ağrısına kadar regl a 6 gün kala dayanamadım test yaptım negatif çıktı regl gününü bekleme kararı aldım bir gün gecikti dün regl oldum ama hâlâ şikayetlerim devam ediyorum ben regl ı ağrısız sancısız geçiren insanım ama bel ve kasık ağrım asla geçmedi göğüslerim şişti sütyen takmayı boşverin parmağımı bile dokunamıyorum varmı bunu yaşayan daha önce yada aramızda ebe hemşire doktor olan önce uzun uzun yazdım ama inşallah anlatabilmişimdir derdimi anlatabilmişimdir