Selam canım anneler. Bebeğimin 1 yaşına çok az kaldı:) 1 yaşında ki beslenme tablonuz nasıl ilerliyor? İnek sütünü veriyor musunuz yada devam sütünü verenler kaç kere yemek kaç kere mama olarak ilerliyorsunuz? Kafam çok karışık. Biz şimdiden gün içinde 1 kere mama birde gece 1 kere mama olarak ilerliyoruz ama yanlış mı yapıyorum acaba?