Atomkarinca ben biberonu haftada iki kere kaynatıyorum, beslenme sonrası baby me nin emzik-biberon deterjanıyla ve chicconun silikon fırçasıyla temizliyorum. Gün içinde ketılda su duruyor, geceleride termosa koyuyorum. Memeyle beslemek gibi kolay değil özellikle bebek ağlarken mama hazırlamak eziyet gibi ama 3 ay sonra ek gıdaya geçeriz zaten diye telkin ediyorum kendimi🥺😊