Betull Deletedmom_297 canım kurutma kaka sızıyosa hemen soğuksuyla yıkıyorum ben sonra makinaya atıyorum mis gibi oluyo
Betull Deletedmom_297 kirleri cok kurutmuyorum birde kakalıysa elimde yıkıyrm hemen sonra atıyprum makinaya cıkıyor canım 50 derexede yıka
Hayat Deletedmom_297 yok ALLAHA sukur ilk kiyafetlerini elimde yikamistim dogmadan sonra makine cok sukur hic bisi olmadi beyazlarinida cok batarsa domestosla guzelce durularim sonra makinede on yikamali 90 derecede renklileride direk yikarim