Bebeğim 43 günlükken (şu an 45 günlük) regl oldum. Regl olduğumdan beri doğru düzgün sütüm gelmiyor. Öncesinde yiyecek içeceklerle arttırıyordum ama şu an hiç biri işe yaramıyor. Başına böyle bişey gelen var mı? Acaba artık sütüm mü kesiliyor yoksa regl bitince sütüm yine eskisi gibi gelir mi? 😔