Arhim canım benimde oğlum aynen şuan 7buçuk aylık,her çorbaya zeytinyağ katıyorum 1kaşık bana mısın demiyor,ben bağırsağını şaşırtıyorum farkettirm ozaman rahat yapıyor o gün,mesela bir iki gün kayısı veriyorum kaynatıp,bir iki gün şeftali armut erik kaynatıyorum,bir iki gün üzüm veriyorum kabuğunu soyup küçük küçük gibi gibi ne seviyorsa yani sizin ki..valla çok zor bilirim canım,bide bir iki gündür geceleri sıkıntılı ya dişten ya kabızlık bende rezene vardı evde bir bardaklık demledim 3kaşık veriyorum iki gündür de güzel yapıyor Buda iyi geldi sanırım..pırasayı bende Deniyim hiç pişirmedim valla🙈