Dorukunannesii Sevgili anneler bebeğim 2,5 aylık yenidoğan aparatları olmadan kanguru kullanan var mıı?zararlı mı sizce?
asyasare Dorukunannesii 2 aylik oldugunda solomombaby kullandim yenidogan aparatli sekilde. hatta doktor kontrollerine bile oyle gittik tek oldugum icin bebek arabasi zor oluyordu. kizim biraz zayif ve minyon dogdugu icin anca 5. ayinda aparatsiz kullanmaya baslayabildim. suan 8 aylgiz hala kullaniyorum memnunum canim
Dorukunannesii Sevde123 yenıdoğan aparatı olmadan mı kullandın canım benım bebek suan 7kg kullanabilir mi acaba aparatsız ona göre alıcam cok kararsızımm
Sevde123 Dorukunannesii 7 kilo altına aparat lazım die biliyorum benim kızımda 7 kiloydu sayfaya da sordum gerek yok dedi kullanmadım çok rahat ettim